tirsdag 3. januar 2012

teatime

Heia, og god tirsdag! Denne siste feriedagen min har jeg faktisk gjort en god del. Jeg hadde alarmen på til elleve og spiste en god frokost bestående av eple, kanel og vaniljeyoghurt, før jeg pakket meg inn i yndlingsjakken min og gikk på besøk til storesøstera mi. Vi spiste ostesmørbrød til lunsj, koste med kattepusen deres og deres nyopererte hund samtidig som vi så på Ekstrem Oppussing på tven. Kjempekoselig å tilbringe kvalitetstid med Maria! Dessuten er hun gravid, og jeg skal bli tante i august! Mest sannsynlig rundt min egen fødselsdag, hoho. Blir koselig med et lite nurk i slekta også. Ellers har jeg spist tomatsuppe til middag og vært på litt småshopping med mamma. Jeg fikk kjøpt meg ei superfin hvit skjorte + en søt topp med stjernetrykk, i tillegg til to kopper og en boks fra GreenGate. Storfornøyd! Og nå koser jeg meg med julete (fikk julestemning nå i sted....) og leser Streetstyle. Skal ikke klage! Pusspuss.

1 kommentar:

  1. Gratulerer så mye som tante på forskudd da! :) Blir nok utrolig spennende og gøy

    SvarSlett